Interaktivní hračky umožňují rozvíjet dětem jejich digitální dovednosti a informatické myšlení. Elektronika je bezesporu fenoménem dnešní doby a moderní přístroje představují budoucnost. Děti se například mohou naučit programovat.
S pomocí interaktivních hraček rozvíjíme u dětí digitální dovednosti a informatické myšlení. Snažíme se o to ještě dříve než nastoupí do školy, zejména tedy u předškoláků. Učí se, jak hračky fungují, jak se ovládají, aby plnily jejich příkazy. Sledujeme i věkové doporučení výrobce.
Intelino smart train :
- rozvíjí kreativitu, logiku a učí základům programování a robotiky
- obsahuje barevné destičky, které ovlivňují činnost vlaku – udávají směr, rychlost a magnetickou spojku
- vláček je kompatibilní s většinou dřevěných stavebnic
- dá se ovládat i prostřednictvím chytrého telefonu
Robotická myš
- rozvíjí logické myšlení a programování
- pohybuje se po podložce po předem naplánované trase
Včelka Bee-Bot robot
- vydává zvuky a pohybuje se po podlaze či podložce dle dříve naplánované trasy
- rozvíjí logické myšlení a programování
Botley robot
- rozvíjí logické myšlení a učí děti kódování
- ovládá se pomocí dálkového programátoru (směr, světla a tančí do rytmu)
- ovladač má barevně odlišená tlačítka pro lepší ovládání a pochopení
Albi tužka + knihy
- výukový systém, který zprostředkovává informace zábavnou formou
- při doteku tužkou na jakýkoliv obrázek nebo text se ozve hudba, zvuk nebo zajímavá informace
Interaktivní tabule – Písmáčkovy úkoly
- vzdělávací program pro předškoláky, úkoly zábavnou formou (především seznamování se s písmenky)
rozvíjí předčtenářskou gramotnost
Zpracovala: T. Mazačová